quarta-feira, 15 de setembro de 2010

"Lissabon" de Frank en Mirella

Lissabon, ik ken jouw straten
Waar tot 's avonds mensen zaten dromen
Lissabon, ik ken jouw pleinen
Waar de kind'ren speelden onder bomen
Aan jouw haven te gaan eten
En je zorgen even te vergeten
Lissabon, wat is er toch gebeurd
Je muren zijn zo fel besmeurd
En je lach is verdwenen

refr.:

Lissabon bij nacht
Je was vol pracht
Een sprookje uit m'n dromen
Lissabon bij dag
Jouw blijde lach
Zal die ooit weder komen
Klinken ooit de klanken van gitaren in de avond op 't strand
Lopen eens jouw mensen weer, als echte vrienden, samen hand in hand

Lissabon, ik ken jouw stranden
Waar de nijv're vissershanden waren
Lissabon, ik ken jouw mensen
Met hun grote en hun kleine wensen
'k Kan mijn heimwee niet bedwingen
Als ik een lied van jou hoor zingen
Lissabon, muziek klinkt in jouw naam
Laat 't zo niet verder gaan
Reik elkaar weer de hand

refr.(2x)...

Tekst en muziek: J.Verburgt/H.Taal

Sem comentários:

Enviar um comentário